دیجیتال مارکتینگ

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

برای برخی از شرکت ها ، تحول دیجیتال ممکن است یک تعهد پرهزینه و غیر ضروری تلقی شود. و شکی نیست که این فرایند به زمان ، سرمایه گذاری و صبر نیاز دارد.

با این حال ، در نهایت ، این کسب و کارها هستند که سازگار و اتخاذ می شوند و در فضای کسب و کار امروز پاداش می گیرند. به عبارت دیگر ، دیجیتالی شدن در واقع یک گزینه نیست. این یک ضرورت است.

غالباً مشاغل سریعاً عدم آشنایی خود با فناوری یا سیستمهای فعلی فناوری اطلاعات را به عنوان مانعی برای پیشبرد دیجیتال می دانند. اما ، چه چیزی هزینه بر است؟ فرآیند و دانش بنیان فعلی خود را ارتقا دهید یا به طور بالقوه از کار خارج شوید؟

در این مقاله ، ما هزینه های واقعی عدم استفاده از واژه دیجیتالی را بررسی می کنیم و به شرکت هایی می پردازیم که در برابر تحول دیجیتال افتاده اند.

برای برخی از شرکت ها ، تحول دیجیتال ممکن است یک تعهد پرهزینه و غیر ضروری تلقی شود. و شکی نیست که این فرایند به زمان ، سرمایه گذاری و صبر نیاز دارد.

با این حال ، در نهایت ، این کسب و کارها هستند که سازگار و اتخاذ می شوند و در فضای کسب و کار امروز پاداش می گیرند. به عبارت دیگر ، دیجیتالی شدن در واقع یک گزینه نیست. این یک ضرورت است.

غالباً مشاغل سریعاً عدم آشنایی خود با فناوری یا سیستمهای فعلی فناوری اطلاعات را به عنوان مانعی برای پیشبرد دیجیتال می دانند. اما ، چه چیزی هزینه بر است؟ فرآیند و دانش بنیان فعلی خود را ارتقا دهید یا به طور بالقوه از کار خارج شوید؟

در این مقاله ، ما هزینه های واقعی عدم استفاده از واژه دیجیتالی را بررسی می کنیم و به شرکت هایی می پردازیم که در برابر تحول دیجیتال افتاده اند.

1) از دست دادن ارتباط

سرعت دیجیتال 5 برابر بیشتر از مشاغل سنتی است. بدون حضور دیجیتالی ، گم شدن در دریایی از استراتژی سریع امکان پذیر است.

بازاریابی امروز وقتی چابک باشد ، موفقیت موفقیت آمیز باشد و توانایی پرش روی سوژه های ویروسی و پرطرفدار را نشان دهد ، در غیر این صورت به عنوان جک اخبار رسانه ها شناخته می شود.

هنگامی که آیفون 6 به بازار عرضه شد ، مصرف کنندگان متوجه شدند مدل جدید گوشی ها مستعد خم شدن است. بخش بازاریابی کیت کت با مشاهده فرصتی ، با استفاده از توییتر چرخه اخبار را بازی کرد.

کیت کت از هشتگهایی استفاده کرد که روندی عادی داشتند و اخباری که در میان صدها رسانه خبری پر سر و صدا می شد تا به چشم بخورد.

هوشمندی سریع و تلاش دیجیتالی آنها باعث شد تا برند در لحظه مناسب مطرح شود و این شرکت بیش از 25000 بازتوییت کسب کرد که باعث قرار گرفتن در معرض به موقع آنها شد.

غذای آماده - استراتژیست های دیجیتال عاقل هر روز به دنبال این نوع فرصت ها هستند و کسانی که موفق هستند همچنان به سرقت کانون توجهات می پردازند. بدون حضور دیجیتالی ، رقابت با سرعت بازاریابان مدرن غیرممکن است.

2) ضرر رقابتی

وقتی شرکت های جدید وارد صنعت شوند و صنعت را مختل کنند ، ادامه کار مناسب است و قابلیت های دیجیتالی بهترین راه برای چابک ماندن هستند. یکی از مثالهای مشهور در این مورد ، داستان Blockbuster و Netflix است.

دیگر روزهای پیاده روی در Blockbuster برای اجاره یک فیلم یا بازی ویدیویی گذشته است. Blockbuster یکی از بارزترین نمونه های تجاری است که تمایلی به سازگاری با دیجیتال ندارد. این اشتباه برای آنها تمام یک امپراتوری تمام شد.

رید هستینگز در سال 2000 به مدیرعامل سابق بلاک باستر ، جان آنتیوکو مراجعه کرد و از او خواست 50 میلیون دلار برای شرکتی که تأسیس کرده است بپردازد - نت فلیکس.

در آن زمان ، Netflix یک سرویس پستی DVD بود که مشتریان می توانستند آن را بصورت آنلاین سفارش دهند. آنتیوکو به اشتباه فکر می کرد این سرویس خیلی خوب است و به یک تجارت پر رونق تبدیل نمی شود. مشکل واقعی این بود که او نمی توانست دنیایی را تجسم کند بدون اینکه وارد یک فروشگاه اجاره ای شود در حالی که نتفلیکس دنیایی از معاملات دیجیتالی و راحتی را دید.

سرانجام آنتیوکو این پیشنهاد را رد کرد و بلاک باستر سرانجام درهای آنها را بست. از طرف دیگر ، ارزش Netflix در حال حاضر 130 میلیارد دلار است و آنها را در همان پارک بزرگ غول های رسانه ای مانند دیزنی (155 میلیارد دلار) و Comcast (169 میلیارد دلار) قرار می دهد.

غذای آماده - عدم تفکر خارج از چارچوب و نوآوری می تواند شرکت ها را به روش های سنتی آزمایش شده وادارد. در چشم انداز دیجیتالی امروز ، برای یافتن مسیرهای جدید به مشتری و راه های جدید برای کسب درآمد ، به آزمایش نیاز است.

3) عدم توانایی در جمع آوری تجزیه و تحلیل های کلیدی

مصرف کنندگان نسبت به 30 سال پیش وفاداری بسیار کمتری نسبت به برند دارند. این بدان معناست که شرکت ها برای درک وفاداری خود برای درک وفاداری باید حتی بیشتر کار کنند.

داده های مصرف کننده به شرکت ها این امکان را می دهد تا متناسب با محتوای خود ، در سیستم عامل های مهم شرکت کنند و به طور مداوم یاد بگیرند که چه چیزی کار نمی کند. بدون این نوع بینش ، شرکت ها می توانند خطاهای استراتژی مضر را مرتکب شوند.

چند سال پیش ، JCPenney اشتباه استراتژیک خرده فروش یکبار مصرف غول پیکر را تکرار کرد که در نهایت منجر به نابودی آنها شد. JCPenney سعی کرد عامل 'جالب' اپل را تکرار کند. آنها یک دوره تغییر شکل دادند که قیمت و ساختار فروشگاه را دگرگون کرد اما متأسفانه تحقیقات و تجزیه و تحلیل های مصرف کننده را برای حمایت از تغییرات شدید خود کنار گذاشتند.

چشم انداز این شرکت تبدیل برند به یک مارک مینیمالیستی و "صادقانه" بود ، حتی تا آنجا که تغییر آرم و عنوان JCPenney به "منصفانه و مربع". مسئله این است که تغییرات فقط بر اساس ایده آلیسم و احساسات روده ای بود. آنها براساس داده ها ، روندها یا بینش مشتری نبودند.

اندکی پس از تغییر نام تجاری ، به طرز دردناکی مشخص شد که پیام جدید از این هدف چشم پوشی کرده است. سه ماهه پس از تغییر نام تجاری ، فروش در JCPenney بیش از 20٪ کاهش یافت و تنها 16٪ از خریداران JCPenney با دید جدید شناسایی شدند.

Takeaway - داده های ارائه شده توسط سیستم عامل های دیجیتال در شکل گیری دانش یک برند از مشتری بسیار ارزشمند است. با از دست دادن فرصت استفاده از داده های مصرف کننده و رویکرد دیجیتالی ، شرکت ها می توانند برای پیشرفت و حتی بقا تلاش کنند.

4) سهم بازار ریسک

مشاغلی که تکامل و گسترش نمی یابند ، حفظ سهم خود در بازار دشوار است.

یک نمونه بارز این مورد Borders است ، خرده فروش یک بار محبوب کتاب ، مجله و موسیقی. ناتوانی آنها در انطباق با یک بازار دیجیتال ، هزینه آنها را برای سهم بازار و درنهایت فعالیت آنها به همراه دارد.

یکی از اولین اقدامات اشتباه مرزها ، اقدام آن برای تقسیم تجارت موجود با آمازون بود. Borders قبل از اینکه با تجارت الکترونیکی همراه شود ، فروش آنلاین کتاب خود را به Amazon.com واگذار کرد. زمانی که آنها به حضور دیجیتال داخلی روی آوردند ، آنها دیگر پشت رقابت بودند.

این کتابفروشی همچنین نتوانست محبوبیت روزافزون کتاب های الکترونیکی را پیش بینی کند و هرگز یک خواننده الکترونیکی برای رقابت با کیندل آمازون یا بارنز و نوبل نوک ایجاد نکرد.

کمتر مورد بحث تأکید Borders است که بر بخش موسیقی آنها گذاشته شده است. در دهه 1990 تمرکز روی CD ها یک استراتژی عاقلانه بود ، اما با شیوع بیشتر گزینه های موسیقی آنلاین ، ناتوانی Borders در انحراف دیجیتالی حتی بیشتر سهم خود را از بازار جدا کرد.

سرانجام مرزها به بدهی افتادند و این کتابفروشی درهای خود را بست.

غذای آماده - مهم این است که ببینید رقبا چه کاری انجام می دهند و دریابید چه نوآوری هایی ممکن است در تجارت شما موثر باشد. پس از شناسایی یک زمینه کلیدی برای رشد ، تمرکز خود را بر روی این حوزه قرار دهید و از فناوری های دیجیتال برای گسترش و مقیاس گذاری خود استفاده کنید.

5) برای حفظ (و استخدام) کارکنان با ارزش مبارزه کنید

بزرگترین جمعیت در نیروی کار فعلی هزاره است و به زودی Gen Z نفوذ خواهد کرد.

هر دوی این نسل ها در دنیایی دیجیتالی بزرگ شده اند ، جایی که نوآوری های فناوری بیش از آنکه یک فکر بدیع باشد ، یک انتظار است. به همین ترتیب ، اگر انتخاب به آنها داده شود ، احتمالاً این گروه ها تصمیم خواهند گرفت تا برای شرکت هایی که از روند کار دیجیتال استفاده می کنند کار کنند.

این مسئله با رشد اقتصاد کنفرانس که اکنون 34٪ از نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می دهد ، ثابت می شود .

به طور خاص ، می توانیم به خدمات Uber در مقابل تاکسی و رشد هر صنعت اشاره کنیم. از آنجایی که تاکسی ها از رویکرد دیجیتالی استفاده نمی کنند ، همچنان تعداد کارمندان خود را از دست می دهند.

در حال حاضر ، 13،587 کابین زرد در خیابان های شهر نیویورک وجود دارد. تعداد کل اتومبیل های مشکی مرتبط با برنامه های خوش آمد گویی در مجموع 60،000 است که بیش از 46،000 به طور خاص با Uber در ارتباط هستند.

عدم تعادل بین رانندگان Uber و تاکسی تفاوت زیادی در بهره وری دارد. از دسامبر سال 2017 ، برنامه های تگرگ 65٪ بیشتر از رانندگان تاکسی در شهر نیویورک در ماه سوارکاری می کردند .

اگرچه کابین های زرد هنوز در شغل خود هستند ، زیرا رانندگان بیشتری به سمت کار در Uber ، Lyft و سایر سرویس های تاکسی اپلیکیشن سوق پیدا می کنند ، سرنوشت تاکسی و خدمات کابین مدرسه قدیمی نامشخص به نظر می رسد.

غذای آماده - همزمان با ورود بیشتر اخلالگران دیجیتال به بازار در سراسر صنایع ، داشتن نیروی کار چابک که بتواند خود را با تغییر وفق دهد و با چالش روبرو شود بسیار مهم است. فرهنگ همکاری و یادگیری را پرورش دهید که کارکنان را برای سرعت دنیای دیجیتال آماده کند.

6) رشد شرکت و درآمد را خفه کنید

کمبود فعالیت دیجیتالی رشد را به چالشی تبدیل خواهد کرد. کداک را به عنوان مثال در نظر بگیرید. دهه ها سقوط تجارت مبتنی بر فیلم به دلیل مقاومت در برابر تغییر به ورشکستگی ختم شد. برای این شرکت ، تغییرات دیجیتالی از اوایل سال 1975 تحقق یافت.

و در سال 1981 محققان در Kodak اظهار داشتند كه اگر از تحول دیجیتالی استفاده كنند ، این شركت هنوز این فرصت را دارد كه در ارتباط باقی بماند. محققان پیش بینی می کردند که برای یک تغییر کامل در تجارت ، این تغییر تقریباً 10 سال به طول می انجامد - اما هنوز هم ممکن بود.

مشکل این است که ، در طی 10 سال ، کداک تغییر چندانی نکرد. حتی در اواخر سال 2007 ، یک ویدیوی بازاریابی کداک بر بی توجهی به فضای جدید دیجیتالی تأکید داشت که "کداک بازگشته است".

این اشتباهات استراتژیک توانایی شرکت را برای رشد خفه کرد و در ژانویه 2012 ، کداک خواستار ورشکستگی فصل 11 شد .

غذای آماده - تأیید تغییر کافی نیست ، یک شرکت برای تحقق کامل پتانسیل خود باید این تغییر را در شیوه ها ، فرهنگ و فرایندهای خود جاسازی کند. وقتی نوبت به تحول دیجیتال می رسد ، مارک ها باید در این فرآیند شرکت کنند و ببینند که چگونه می توان برای رشد بلوغ دیجیتالی یکپارچه شد.

7) فرصت های فروش اجتماعی را از دست دهید

فروش اجتماعی زمانی است که یک سازمان فروش B2B از شبکه های اجتماعی خود برای یافتن هدایت ، تقویت روابط و سرانجام بستن معاملات استفاده می کند.

برای درک فروش اجتماعی در سیستم عامل خود ، LinkedIn " شاخص فروش اجتماعی (SSI)" را ایجاد کرده است . این الگوریتم از فعالیتهای LinkedIn شما برای ایجاد نمره 0 - 100 استفاده می کند.

داده های LinkedIn ارتباط مستقیمی بین دستیابی به اهداف فروش و حضور در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.

کسانی که SSI بالایی دارند:

  • 45٪ فرصت فروش بیشتر داشته باشید
  • 51٪ بیشتر احتمال دارد به سهمیه برسد
  • همتایان اوستل که 78 درصد از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند

طبق گفته IDC ، شبکه های اجتماعی آنلاین نقش مهمی در روند خرید 84٪ خریداران ارشد B2B دارند . علاوه بر این ، 75 درصد از خریداران B2B و 84 درصد از مدیران سطح C / معاون رئیس جمهور (VP) مورد بررسی از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند.

غذای آماده - فروش اجتماعی که زمانی به عنوان یک واژه سر و صدا شناخته می شد ، اکنون یک روش موثر برای تعامل و تأثیرگذاری بر مشتریان برای متخصصان فروش است. هر برندی که امروز بخواهد رشد کند و درآمدزایی داشته باشد ، باید یک تیم فروش داشته باشد که در فروش آنلاین با مهارت و مهارت کافی باشد.

8) در کسب مزیت یادگیری کوتاهی کنید

موفق به کسب مزیت یادگیری نشوید

پذیرندگان اولیه فناوری در رقابت مزیت یادگیری دارند. از طریق تست و یادگیری ، سازمان ها می توانند بینش بهتری داشته باشند و محصولات و سیاست ها را سریعتر از کسانی که از رویکرد دیجیتالی استفاده نمی کنند ، به روز کنند.

یک نمونه فعلی در صنعت خرده فروشی را می توان با سنسورهای مکان مکانی و مکانی یافت ، یک فناوری برای ایجاد تعاملات مشتری در فروشگاه از رویکرد آنالوگ به رویکرد دیجیتال با استفاده از حسگرهای مکانی و مکانی.

پیگیری تعاملات و حرکات مشتری در سراسر فروشگاه جزئیاتی درباره رفتار خرید آنها فراهم می کند که به خرده فروشان امکان می دهد تجربه خود را بهینه و شخصی کنند. به عنوان مثال ، اگر منطقه خاصی از فروشگاه دارای ترافیک شدید پا باشد ، خرده فروشان می توانند تنظیمات فروشگاه را برای نمایش محصولات محبوب یا پرخرج و افزایش فروش مرتب کنند.

با استفاده از iBeacon موزه بروکلین ، نیویورک از این ابزار استفاده کرد تا بفهمد بازدید کنندگان بیشتر به چه آثار هنری علاقه دارند و سپس بر این اساس با آنها تعامل داشته باشند.

موزه مدت زمان سکونت بازدیدکننده روی یک شی particular خاص را ردیابی می کند و اطلاعات بیشتری در مورد آن به بازدید کننده ارسال می کند. همچنین می توان از این اطلاعات برای آگاهی از چیدمان موزه و کمک به استراتژیک تر شدن موزه ها استفاده کرد.

علاوه بر این ، می توان از این فناوری برای تورها و صدور بلیط ورود به بازدیدکنندگان استفاده کرد تا مجبور نباشند در صف بایستند ، هر دو روش بهبود تجربه مشتری است.

غذای آماده - بدون توجه به صنعت ، مارک ها نباید از تجربه فناوری های جدید برای بهبود تعامل و تجربه مشتری ترس داشته باشند. آزمايش ها و آزمايش هاي فن آوري روش آساني براي آزمايش اينكه چگونه يك فناوري مي تواند براي مقياس كوچك براي تجارت شما كار كند و فرصت هاي جديدي را ارائه دهد كه در غيراينصورت بدون مطالعه مي ماند.

9) افزایش هزینه ها را ببینید

یک وجه بزرگ دیجیتال این است که می توان آن را با هزینه کم و بودجه متناسب با هر اندازه انجام داد. بازاریابان سنتی می دانند که برای دستیابی به هزاران مشتری و توانایی ردیابی ROI به راحتی ، توانایی رقابت با پتانسیل اینترنت دشوار است.

به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما ماهانه 500 دلار برای یک بیلبورد هزینه می کند ، ارزیابی اینکه چه تعداد از افراد به عنوان یک نتیجه مستقیم وارد تجارت شما شده اند دشوار است.

از طرف دیگر ، با یک کمپین بازاریابی دیجیتال و ابزارهای تجزیه و تحلیل مناسب ، به راحتی می توانید دسترسی و تأثیر یک پست اجتماعی ، تبلیغ ، ویدئو یا ایمیل را ببینید.

علاوه بر این ، می توانید مشتریان را از طریق سفر آنها ردیابی کنید ، مانند اینکه چند نفر از یک تبلیغ رسانه اجتماعی از وب سایت شما بازدید کرده و در نهایت خرید می کنند.

راه دور - با دیجیتالی کردن فرآیندها و کمپین ها ، شرکت شما می تواند از قدرت فناوری برای اتوماسیون و بهینه سازی استفاده کند ، به این معنی که با گذشت زمان هزینه های جاری بیشتر از کاهش خواهد یافت.

دو سوم مدیران عامل در شرکت های Global 2000 قصد دارند تحول دیجیتالی را در مرکز استراتژی شرکت خود داشته باشند. و طبق IDC ، 55٪ مشاغل معتقدند کمتر از یک سال فرصت دارند که از نظر اقتصادی رنج بکشند و سهم بازار خود را از دست بدهند.

شرکت هایی که به تغییرات بازار ناشی از نوآوری پاسخ نمی دهند ، به دلیل یک ذهنیت ثابت یا اینکه بازار را درست نمی خوانند ، تمایل دارند فرصت ها را از دست بدهند.

اگر تغییرات به اندازه کافی بزرگ باشد ، شرکت ها خطر از دست دادن مشتری ، سهم بازار و در نهایت جریان درآمد را از دست می دهند.

تظرات ارسال شده