دیجیتال مارکتینگ

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

در این پست یک استراتژی SEO اثبات شده را بیان می کنم که می تواند شما را به 100000 بازدید ارگانیک در هر ماه برساند.

من به شما برنامه عملی را می دهم که به صورت گام به گام از آن پیروی کنید تا بتوانید آنرا تکثیر کرده و به سریعترین روش ممکن نتیجه بگیرید.

اینها همان مراحلی است که من برای افزایش ترافیک وب سایت خود به بیش از 120K بازدید ارگانیک در هر ماه در یکی از رقابتی ترین صنایع آنلاین دنبال کرده ام.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم ، بیایید ببینیم که چگونه ترافیک ارگانیک من طی این سالها بهبود یافته است.

در این پست یک استراتژی SEO اثبات شده را بیان می کنم که می تواند شما را به 100000 بازدید ارگانیک در هر ماه برساند.

من به شما برنامه عملی را می دهم که به صورت گام به گام از آن پیروی کنید تا بتوانید آنرا تکثیر کرده و به سریعترین روش ممکن نتیجه بگیرید.

اینها همان مراحلی است که من برای افزایش ترافیک وب سایت خود به بیش از 120K بازدید ارگانیک در هر ماه در یکی از رقابتی ترین صنایع آنلاین دنبال کرده ام.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم ، بیایید ببینیم که چگونه ترافیک ارگانیک من طی این سالها بهبود یافته است.

نتایج یک استراتژی موفق SEO
نتایج یک استراتژی SEO موفقیت آمیز: از 0 تا 100،000 بازدید در هر ماه.

توجه: آنچه در سمت چپ مشاهده می کنید تعداد کلمات کلیدی وب سایت در رتبه بندی است و ترافیک جستجوی واقعی نیست. آنچه که از این نمودار قابل توجه است ، روند رو به رشد پایدار در ترافیک ارگانیک است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، موفقیت یک شبه به نتیجه نرسید. این نتیجه کار سخت برای چند ماه است.

خبر خوب برای شما این است که برای رسیدن به پیشرفت مشابه لازم نیست ماه ها صبر کنید.

شما حتی نیازی به تعجب ندارید یا وقت خود را صرف تکنیک هایی می کنید که فقط در تئوری کار می کنند.

کار آسانی نیست. زمان لازم برای اجرای موفقیت آمیز طرح و کارهای بسیار سخت اما اثبات شده است.

قبل از اینکه ما به مراحل واقعی پیگیری بپردازیم ، لازم است بدانیم منظور ما از یک استراتژی سئو چیست و چرا داشتن آن مهم است.

استراتژی سئو چیست؟ استراتژی سئو یک برنامه عملی سطح بالا برای دستیابی به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مهم وب سایت شما است.

از تعریف فوق باید به دو نکته توجه داشته باشید:

  1. یک استراتژی باید یک برنامه عملی را شامل شود
  2. هدف نهایی شما فقط برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی نیست بلکه برای کلمات کلیدی مهم برای وب سایت شماست.

اهمیت داشتن استراتژی سئو چیست؟

اگر برنامه مشخصی برای دنبال کردن ندارید ، در پایان رتبه بندی برای کلمات کلیدی اشتباه یا اصلاً بدون رتبه بندی قرار می گیرید. در هر صورت ، این چیزی نیست که شما می خواهید.

من همیشه به دانش آموزان و مشتریانم می گویم که انجام سئو بدون برنامه ای محکم ، مانند رانندگی با چشمان بسته است. شما هنوز هم به جلو حرکت می کنید اما این مشکل است که به یک دیوار برخورد کنید یا در یک تصادف برخورد کنید.

بنابراین ، برنامه عمل شما باید روی چگونگی دستیابی به رتبه های بالاتر و ترافیک برای کلمات کلیدی مورد نظر و نه برای هر کلمه کلیدی متمرکز باشد و ما در زیر نحوه دستیابی به این هدف را خواهیم دید.

از جمله موارد دیگر ، در این مقاله به معرفی مفاهیم ایجاد مقالات ستونی (مرحله 5) و ایجاد ارتباط موضعی (مرحله 6) می پردازم .

هر دو مرحله برای اجرای موفق این استراتژی بسیار حیاتی است.

بیایید غرق شوید.

در اینجا 13 مرحله برای قوی تر کردن SEO و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو برای شما آورده شده است.

  • مرحله 1: با طاقچه ها و رقبا خود آشنا شوید
  • مرحله 2: با وب سایت خود آشنا شوید
  • مرحله 3: یک پرونده ورود به سیستم SEO را شروع کنید
  • مرحله چهارم: یک حسابرسی فنی SEO از وب سایت خود انجام دهید
  • مرحله 5: کلمات کلیدی را برای ایجاد محتوای ستون مشخص کنید
  • مرحله ششم: ایجاد ارتباط با موضوع (مقالات پشتیبانی)
  • مرحله 7: بهینه سازی SEO در صفحه
  • مرحله 8: ممیزی محتوا را انجام دهید
  • مرحله 9: مارک خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید
  • مرحله 10: یک برنامه ایجاد لینک ایجاد کنید
  • مرحله یازدهم: در مورد آخرین شیوه های سئو فعلی باشید
  • مرحله 12: نتایج SEO را به درستی اندازه گیری کنید
  • مرحله 13: مطالب خود را مرتبط و به روز نگه دارید

در پایان مقاله نیز می توانید پاسخی در مورد مدت زمان نیاز شما به 100000 بازدید در هر ماه به دست آورید.

مرحله 1: با طاقچه ها و رقبا خود آشنا شوید

برای بسیاری از افراد این می تواند اولین قدم تعجب آور باشد ، اما در زیر توضیح خواهم داد که چرا این باید اولین دوره عملی شما باشد.

بیش از این مسلم است که صدها وب سایت برای همان کلمات کلیدی شما رقابت می کنند.

برخی از این وب سایتها ممکن است دارای صفحات بیشتر ایندکس شده ، محتوای بیشتر و نمایه پیوند قوی تری باشند.

  • آیا می توانید با آنها کامل شوید؟
  • آیا ارزش گذراندن وقت ، پول و تلاش برای پیشی گرفتن از آنها را دارد؟
  • در صورت کسب مقام های برتر برای کلمات کلیدی مورد نظر ، فواید بالقوه (از نظر ترافیک) چیست؟

دریافت پاسخ های مناسب به سؤالات فوق ، به شما کمک می کند استراتژی سئو خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، پس از تجزیه و تحلیل رتبه بندی رقیب خود ، ممکن است متوجه شوید که میزان ترافیک یکی از کلمات کلیدی مورد نظر شما از آنچه که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نشان می دهد ، کمتر است.

از تجربه من این سناریو بسیار متداول است. ابزارهای کلمات کلیدی تمایل دارند که شماره ها (حجم جستجو) را برای یک کلمه کلیدی اشتباه نگیرند ، به خصوص برای کلمات کلیدی با حجم کم .

مشکل آن چیست؟ شما در پایان هدف قرار دادن کلمات کلیدی می شوید که سطح مورد انتظار ترافیک را برای شما به ارمغان نمی آورد و ممکن است از کلمات کلیدی که می توانند ترافیکی هدفمند ایجاد کنند نادیده بگیرید.

یک راه بهتر برای به دست آوردن تصویری دقیق تر از کلمات کلیدی برای هدف گذاری ، تجزیه و تحلیل میزان ترافیک صفحه وب است که در رتبه اول Google برای یک کلمه کلیدی خاص قرار دارد.

می توانید از SEMRUSH (یا سایر ابزارهای مشابه) برای یافتن رتبه و ترافیک هر وب سایت برای هر کلمه کلیدی استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا با SEMRUSH
رتبه بندی رقبا را تجزیه و تحلیل کرده و کلمات کلیدی و صفحات برتر آنها را پیدا کنید.

اگر این یک کلمه کلیدی است که ارزش هدف گذاری دارد ، یک تحلیل درست به شما نشان می دهد.

این یافته به تنهایی می تواند به شما در تغییر استراتژی کمک کند و به دنبال سایر کلمات کلیدی محبوب تر (که ممکن است قبلاً نمی دانسته اید) باشید.

در اینجا برنامه عمل شما برای این مرحله است.

برنامه عملیاتی
  • از SEMRUSH یا ابزار تحلیل رقبای مورد علاقه خود استفاده کنید و دریابید که کدام وب سایت ها در 5 موقعیت برتر Google برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی می کنند.
  • برای هر وب سایت صفحات برتر خود را پیدا کنید.
  • برای هر یک از صفحات برتر رتبه بندی کنید که میزان ترافیک در هر کلمه کلیدی چقدر است.
  • هر صفحه رتبه بندی را تجزیه و تحلیل کرده و عنوان صفحه ، توضیحات ، نوع و طول محتوا را یادداشت کنید.
  • این اطلاعات را به صفحه گسترده اضافه کنید (ما بعداً در مرحله 5 از آن استفاده خواهیم کرد).

مرحله 2: با وب سایت خود آشنا شوید

هنگامی که شما تصور روشنی در مورد اینکه چه کسی باید با آن رقابت کنید ، قدم بعدی ایجاد گزارش مفصلی درباره وب سایت خود است.

چرا؟ دانستن جایی که در مقایسه با رقبای خود ایستاده اید ، به شما در تعیین اهداف واقع بینانه SEO کمک می کند.

در این مرحله آنچه شما به دنبال آن هستید پاسخ به سؤالات زیر است:

  • روزانه چقدر ترافیک سئو دریافت می کنید
  • محبوب ترین صفحات فرود شما (ارگانیک)
  • کدام کلمات کلیدی ترافیک وب سایت شما را هدایت می کند
  • موقعیت رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی که می خواهید آنها را بهبود بخشید

این اطلاعات را به صفحه گسترده اضافه کنید و سعی کنید عملکرد خود را با نزدیکترین رقبای خود مقایسه کنید.

اگر اشتراکی SEMRUSH دارید ، می توانید از گزارش Keyword Gap استفاده کنید تا این اطلاعات را در قالب جدول دریافت کنید که به راحتی قابل تجزیه است.

گزارش تجزیه و تحلیل شکاف های کلیدی
گزارش تجزیه و تحلیل شکاف های کلیدی

در پایان این مرحله باید لیستی از کلمات کلیدی را داشته باشید که عبارتند از:

  • کلمات کلیدی که قبلاً رتبه بالایی دارید و ترافیک دریافت می کنید
  • کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بالایی داشته باشید
  • کلمات کلیدی که رقبای شما از ترافیک استفاده می کنند اما شما این کار را انجام نمی دهید.
برنامه عملیاتی
  • به کنسول جستجوی Google وارد شوید و با استفاده از گزارش عملکرد ، بدانید که کدام کلمات کلیدی را در Google رتبه بندی می کنید.
  • از Google Analytics برای یافتن صفحات برتر ارگانیک خود استفاده کنید
  • این اطلاعات را به صفحه گسترده ایجاد شده در مرحله 1 اضافه کنید.
  • برای مقایسه رتبه بندی خود با رقبای نزدیک از گزارش کلید واژه Gap SEMRUSH (یا هر وسیله دیگری که استفاده می کنید) استفاده کنید.

مرحله سوم: یک پرونده ورود به سیستم SEO را شروع کنید

اکنون که از مرحله تجزیه و تحلیل رقبای خود و وب سایت خود گذشته اید ، مرحله بعدی قبل از شروع هرگونه تغییر در وب سایت خود ، شروع به کار log log SEO است.

Log SEO چیست؟ این یک صفحه گسترده ساده برای توجه به تمام تغییرات مرتبط با SEO است كه در وب سایت خود ایجاد خواهید كرد.

چرا این مهم است؟ SEO برای کار کردن زمان می برد و تنها راه برای پیگیری تغییرات شما و تأثیر آنها بر سئو سایت شما این است که بدانید تغییر کرده اید و چه موقع است.

نمونه ای از پرونده log SEO
نمونه ای از پرونده log SEO

من برای این کار از ورق های گوگل استفاده می کنم و ورود به سیستم از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است (تاریخ ، تغییر SEO ساخته شده ، نظرات).

برنامه عملیاتی
  • یک صفحه گسترده (یا فایل متنی) ایجاد کنید تا تمام تغییراتی که در وب سایت خود ایجاد کرده اید را ضبط کنید.

مرحله چهارم: یک حسابرسی فنی SEO از وب سایت خود انجام دهید

قدم بعدی این است که دستان خود را کثیف کنید و با انجام یک حسابرسی فنی SEO ، ارزیابی عملکرد فنی SEO وب سایت خود را شروع کنید.

ممیزی سئو فنی چیست؟ آیا روندی که باید دنبال شود برای بررسی اینکه زیرساخت سئوی فنی وب سایت شما مشکلی ندارد.

از طریق یک ممیزی سئو فنی ، اطمینان خواهید یافت که موتورهای جستجو بدون هیچ مشکلی بتوانند محتوای شما را فهرست بندی کنند.

چک لیست SEO فنی
چک لیست SEO فنی

مهمترین مواردی که باید بررسی کنید عبارتند از:

  • خطاهای خزیدن
  • بهینه سازی Robots.txt
  • XML بهینه سازی نقشه سایت
  • سرعت وب سایت
  • استفاده از URL های Canonical
  • دوستی موبایل
  • استفاده صحیح از HTTPS
  • استفاده صحیح از نشانه گذاری داده های ساخت یافته (این روزها بسیار محبوب است)

نگران نباشید ، برای انجام ممیزی سئو لازم نیست فردی فنی باشید. این سه راهنما می توانند به شما در عبور از این مرحله با موفقیت کمک کنند.

  • راهنمای فنی جستجوگرها
  • نحوه انجام یک حسابرسی SEO
  • لیست جستجوگرها
برنامه عملیاتی
  • با استفاده از راهنماهای فوق به عنوان یک راهنمای ، یک حسابرسی فنی SEO از وب سایت خود انجام دهید.
  • لیستی از مواردی را که باید ثابت یا بهینه سازی شوند ایجاد کنید.

مرحله 5: کلمات کلیدی را برای ایجاد محتوای ستون مشخص کنید

تحقیقات کلمات کلیدی یک مؤلفه بسیار مهم استراتژی SEO شما است. این بخشی است برای جمع آوری اطلاعات جمع آوری شده در مرحله 1 و مرحله 2 با تجزیه و تحلیل جامع تحقیقات کلمات کلیدی.

بگذارید توضیح دهم که چگونه این کار می کند.

در مرحله 1 مشخص کرده اید که کلمات کلیدی ترافیک را برای رقبای خود به ارمغان می آورد و در مرحله 2 مشخص کرده اید که کلمات کلیدی چه ترافیکی را به وب سایت شما وارد می کند.

اکنون زمان آن رسیده است که از این اطلاعات استفاده کرده و لیستی از کلید واژه های کلیدی خود را ایجاد کنید. لیست باید شامل موارد زیر باشد:

  • کلمات کلیدی که قبلاً آنها را می شناسید و برای تجارت خود مهم هستند
  • کلمات کلیدی که شما از آنها اطلاعاتی ندارید اما رقبای شما در حال ترافیک هستند
  • کلمات کلیدی که قبلاً رتبه بندی کرده اید (و برای تجارت شما مهم هستند)

به عبارت دیگر ، لیست اصلی شما دارای کلمات کلیدی مهم است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

مرحله بعدی مرتب سازی لیست بر اساس حجم ترافیک است. 10 کلمه کلیدی برتر لیست ارزشمندترین کلمات کلیدی برای تجارت شما هستند و اینها کلمات کلیدی مورد استفاده برای ایجاد محتوای ستون هستند.

محتوای ستون چیست؟ این محتوا است که یک کلمه کلیدی خاص (یا عبارت) را هدف قرار داده و ویژگی های زیر را دارد:

  • مطالب منحصر به فرد و کامل است
  • به صفحه اصلی شما مرتبط است
  • این پیوندهای داخلی از دیگر مقالات مرتبط در وب سایت شما دارد
  • پیوندهای دریافتی از وب سایتهای دیگر دارد
  • این محتوا است که می خواهید در موتورهای جستجو به بالاترین حد ممکن برسد
  • به خوبی قالب بندی شده است
  • این محتواست که واقعاً افتخار می کنید.
  • این محتوا بهتر است آنچه را که قبلاً در Google رتبه بندی می کند ، باشد

چرا از مفهوم داشتن محتوای ستون استفاده می کنیم و با کلیه مطالب به طور یکسان رفتار نمی شود؟

دلیل اول این است که شما نمی توانید برای همه آنچه می خواهید رتبه دهید. این رقابت برای هر کلمه کلیدی بسیار بزرگ است که امکان رتبه دهی یک وب سایت برای همه کلمات کلیدی مهم یک طاقچه وجود ندارد.

بنابراین، به جای هدف قرار دادن تمام کلمات کلیدی ممکن و امید برای بهترین نتایج، شما می توانید این استراتژی را دنبال و افزایش شانس خود را برای رتبه بندی کلمات کلیدی شما واقعا می خواهید.

موتورهای جستجو هنگام ارزیابی وب سایت ، به دنبال بهترین مطالب موجود در وب سایت خاص هستند. این صفحاتی هستند که معمولاً رتبه بهتری نسبت به بقیه صفحات وب سایت دارند.

با توجه بیشتر به مقالات یا صفحات خاص ، مانند این است که به موتورهای جستجو سرنخ هایی در مورد کلمات کلیدی مورد نظر برای شما می آموزد.

اگر از این با سهام اجتماعی ، نظرات و پیوندهای دریافتی پشتیبان گرفته شود ، در نهایت می توانید برای کلمات کلیدی که برای تجارت شما مهم هستند ، رتبه بالاتری داشته باشید.

بگذارید یک مثال واقعی برای شما بگذارم تا مفهوم محتوای ستون را بهتر بشناسید.

پس از انجام تجزیه و تحلیل رقبای خود و تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، متوجه شدم که یکی از کلمات کلیدی که می خواهم به رتبه بالایی دست یابم ، "استراتژی SEO" است.

بنابراین ، برنامه من برای رسیدن به آنجا موارد زیر است:

  • مقاله ای جالب و امیدوارانه را ایجاد کنید ، که توضیح می دهد چگونگی برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی موفق SEO (و بنابراین مقاله ای که اکنون می خوانید).
  • پس از انتشار مقاله ، من از صفحه اصلی به آن لینک خواهم شد ، آن را به نوار کناری خود اضافه می کنم ، آن را به عنوان مقاله برجسته در دسته مقالات سئو اضافه می کنم ، آن را با تبلیغات فیس بوک و وبلاگ نویسی برای جذب لینک های طبیعی تبلیغ می کنم.
  • علاوه بر این ، پیوندهای داخلی را از مقالات موجود (مرتبط) و از مقاله های جدیدی که در آینده منتشر خواهم کرد ، اضافه خواهم کرد.

هدف من ارائه سیگنال های لازم به موتورهای جستجو است تا به آنها کمک کنم درک کنند که این مقاله برای وب سایت من مهم است.

برنامه عملیاتی
  • لیست کلمات کلیدی MASTER خود را ایجاد کنید.
  • کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن با ستون محتوا شناسایی کنید.
  • طرحی را برای ایجاد مقالات ستونی ایجاد کنید.
  • طرحی را برای تبلیغ مقالات محتوای ستون خود ایجاد کنید (پس از انتشار).

مرحله 6: ایجاد ارتباط با موضوع - شناسایی کلمات کلیدی دم بلند (مقالات پشتیبانی)

در مرحله 5 ، 10 کلمه کلیدی برتر را از لیست کارشناسی ارشد خود مشخص کردید و محتوای برجسته (محتوای ستونی) را برای هدف قرار دادن هر کلید واژه در لیست ایجاد کردید.

مرحله بعدی ، تجزیه و تحلیل مجدد آن کلمات کلیدی یک به یک و پیدا کردن کلمات کلیدی دم بلند است که می توانید هدف گذاری کنید.

با این کار می توانید:

  • محتوای ستون خود را قوی تر کنید (با افزودن پیوندهای داخلی بیشتر)
  • از آنجا که کلمات کلیدی با دم بلند رقابت کمتری دارند و هدف گیری آسان تر می شود ، از ترافیک موتور جستجو بیشتر برخوردار شوید

علاوه بر این ، این امکان را به شما می دهد تا ارتباط موضوع را ایجاد کنید - چیزی که بسیار مهم است اگر کلمات کلیدی رقابتی با حجم بالایی را هدف قرار دهید.

اگر به جستجوی هر کلمه کلیدی با حجم بالا در گوگل بپردازید و چند دقیقه طول بکشد تا نتایج برتر را تحلیل کنید ، می فهمید که گوگل تمایل دارد وب سایت هایی را که محتوای خوبی در مورد یک موضوع خاص دارند (و نه فقط کلمه کلیدی) رتبه بندی کند.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال بازاریابی محتوا هستید ، متوجه خواهید شد که contentmarketinginstitute.com بر نتایج حاکم است.

تسلط SERP با ارتباط موضعی را بدست آورید
تسلط SERP با ارتباط موضعی را بدست آورید

یکی از دلایل این است که با گذشت زمان ، آنها موفق به ایجاد ارتباط موضوعی پیرامون بازاریابی محتوا شدند و این به آنها کمک می کند تا برای آن اصطلاح و بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط دیگر رتبه بالایی داشته باشند.

در اینجا روشی برای دنبال کردن کلمات کلیدی با دم بلند وجود دارد:

روش 1

با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر خود در Google جستجو کنید و به قسمت "People also ask" و "جستجوهای مرتبط" بروید.

به عنوان مثال ، اگر "بازاریابی موتور جستجو" را وارد Google می کنید ، موارد زیر را دریافت می کنید.

فرصت های کلمه کلیدی Longtail
فرصت های کلمه کلیدی Longtail

و این در بخش "جستجوهای مرتبط":

فرصت های کلمه کلیدی Longtail
فرصت های کلمه کلیدی Longtail

عبارات برجسته جستجو کاندیداهای مناسبی برای ایجاد مقالاتی هستند که کلمات کلیدی با دم بلند دارند.

با فرض اینکه مقاله ستونی در زمینه بازاریابی موتورهای جستجو دارید ، می توانید پیوندهای داخلی را از مقالات پشتیبانی اضافه کنید تا محتوای ستون شما قوی تر شود.

روش 2

از عملکرد TOPIC RESEARCH SEMRUSH استفاده کنید.

SEMRUSH ابزاری عالی برای تحقیقات کلمات کلیدی است. یکی از کارکردهایی که در اختیار آنها قرار گرفته است ، تحقیقات موضوعی نامیده می شود. در اصل ، شما یک کلمه کلیدی را وارد می کنید و ابزار ایده های زیادی در مورد کلید واژه های دم بلند به شما می دهد که می توانید مربوط به کلید واژه اصلی خود باشید.

تحقیقات موضوعی با SEMRUSH
تحقیقات موضوعی با SEMRUSH

با کلمات کلیدی دم بلند چه کاری باید انجام دهید؟

  • مقالاتی را برای کلمات کلیدی مختلف ایجاد کنید
  • در مقاله های خود اطمینان حاصل کنید که یک لینک داخلی به ستون خود را با متن لنگر مربوطه اضافه کنید.
  • به طور معمول مقالات خود را تبلیغ کنید.

در اینجا نوعی از مراحل 5 و 6 آورده شده است تا درک آن ساده تر باشد.

  1. برای هر یک از کلمات کلیدی با ترافیک بالا که برای تجارت شما مهم هستند ، مقاله ستونی ایجاد می کنید.
  2. برای هر کلمه کلیدی نیز کلمات کلیدی با دم بلند را مشخص می کنید.
  3. شما مقالاتی را ایجاد می کنید که کلمات کلیدی دم بلند (مقالات پشتیبانی) را هدف قرار می دهند.
  4. در مقالات پشتیبان ، شما به مقاله ستون باز می گردید.
برنامه عملیاتی
  • تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام داده و برای هر یک از 10 کلمه کلیدی برتر خود ، 3-4 کلمه کلیدی با دم بلند پیدا کنید که می توانید هدف گذاری کنید.
  • طرحی را برای انتشار مقاله هایی با هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند ایجاد کنید.
  • طرحی را برای تبلیغ مقالات خود ایجاد کنید.

مرحله 7: بهینه سازی SEO در صفحه

در حین ایجاد محتوا برای ستون و مقالات پشتیبانی ، باید اطمینان حاصل کنید که SEO در صفحه شما به بهترین وجه بهینه می شود.

هدف اصلی جستجوگرها در صفحه این است که به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما و معنای آن را درک کنند.

با SEO موجود در صفحه با مواردی مانند:

  • عناوین خود را بهینه کنید
  • بهینه سازی توضیحات متا
  • بهینه سازی برچسب ها و عناوین H1 خود را
  • استفاده صحیح از کلمات کلیدی در محتوای یک صفحه
  • تصویر SEO و بهینه سازی ویدیو
  • استفاده کارآمد از لینک های داخلی
برنامه عملیاتی
  • عناوین و توضیحات خود را مرور و بهینه کنید
  • تمام صفحات وب سایت خود را مرور کرده و سئو درون صفحه خود را بهینه کنید

مرحله 8: ممیزی محتوا را انجام دهید

علاوه بر ایجاد محتوای جدید ، یکی از کارهایی که شما باید انجام دهید تا مطمئن شوید محتوای موجود شما با اهداف SEO شما همگام است ، یک ممیزی محتوا است.

ممیزی محتوا فرایندی است که برای تجزیه و تحلیل هر صفحه از وب سایت شما دنبال می شود و تصمیم می گیرد که:

  • برای حذف محتوا
  • بهبود محتوا
  • انتشار مجدد محتوا
  • محتوا را با هم ادغام کنید

هدف کلی یک ممیزی محتوا تقویت وب سایت با حذف صفحاتی است که هیچ رتبه ای ، ترافیکی یا پیوندی ندارند.

شما می توانید راهنمای قبلی من در مورد نحوه شناسایی محتوای نازک را مطالعه کنید اما به عنوان یک توصیه کلی ، از اینکه محتوا را از وب سایت خود حذف نکنید ، در صورت مطابقت با استانداردهای مورد نظر خود نترسید.

داشتن صفحات کم کیفیت اما بالاتر از داشتن بسیاری از صفحات با کیفیت پایین بهتر است.

برنامه عملیاتی
  • ممیزی محتوا را انجام دهید و صفحات با کیفیت پایین را از وب سایت خود حذف یا بهبود دهید.

مرحله 9: مارک خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید

اگر به این مرحله رسیدید و آماده کار در مرحله 9 هستید به این معنی است که:

  • وب سایت شما برای SEO فنی بهینه شده است
  • شما SEO خود را در صفحه بررسی کرده اید
  • شما برای ایجاد محتوای ستون برنامه ای در دست دارید
  • شما یک برنامه برای ایجاد محتوای پشتیبانی دارید
  • شما یک ممیزی محتوا انجام داده اید و تمام صفحات کم کیفیت را از وب سایت خود حذف کرده اید.

این عالی است! بعد چی؟ اکنون زمان آن رسیده است که با سئو خارج از صفحه سروکار داشته باشید .

به طور خلاصه سئو خارج از صفحه به تکنیک های سئو اشاره دارد که فراتر از محتوای وب سایت هستند.

برای اینکه متوجه Google نشوید ، به بک لینک و ذکر نام تجاری نیاز دارید .

بیایید ابتدا از ذکر نام تجاری شروع کنیم و در مرحله 10 با پیوند ساختمان بپردازیم.

چرا ذکر برند برای SEO مدرن مهم است؟

اگر از هر متخصص سئو سؤال کنید ، به شما خواهد گفت كه پیوندها برای دستیابی به رتبه های بالا در Google هنوز هم مهم هستند.

اگرچه این درست است ، شکل جدید دیگری نیز برای جلب اعتماد الگوریتم های موتور جستجو وجود دارد و این از طریق ذکر مارک است.

تفاوتهای ذکر شده برند با پیوندهای سئو چگونه است؟

  • ذکر نام تجاری لزوماً پیوندی به وب سایت شما ندارد
  • ممکن است در هر رسانه آنلاین مانند فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی اتفاق بیفتد
  • پیوند (در صورت وجود) می تواند به صورت nofollow باشد.

چگونه ذکر های بدون لینک می تواند به رتبه بندی کمک کند؟

موتورهای جستجو می توانند نامهای تجاری را ترجمه کنند که به اقتدار سایت قوی تر ترجمه می شود. به اندازه پیوندهای با کیفیت بالا قدرتمند نیست اما عاملی است که همه موتورهای اصلی جستجو از جمله گوگل در نظر گرفته اند.

گری الیلیز (تحلیلگر گرایش وب مستر گوگل) چندین بار از مؤثر بودن نام تجاری نام برد. در اینجا نقل قولی از پیام اصلی وی در برایتون سئو آورده شده است:

اهمیت نام تجاری در رتبه بندی ها
اهمیت نام تجاری در رتبه بندی ها

این برای استراتژی سئو شما چیست؟

سه چیز:

  1. شما باید انواع ذکر مارک را ردیابی کنید و سعی کنید آنها را افزایش دهید
  2. شما باید استراتژی خود را گسترش داده و به دنبال ذکر نام تجاری و نه فقط پیوندها بروید. شبکه های رسانه های اجتماعی و ارسال مهمان در وب سایت های دارای مقام عالی مکان بسیار خوبی برای شروع هستند.
  3. شما باید برخی از این موارد را به پیوندها امتحان کرده و تبدیل کنید.
برنامه عملیاتی
  • از یک ابزار برای ردیابی ذکر نام تجاری خود در وب استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که شهرت برند شما در همه شبکه ها زیاد است. پاسخ به هر گونه اظهار نظر و پیگیری هر گونه شکایت.
  • برای تبدیل نام های تجاری به پیوندها از یک کمپین دستیابی استفاده کنید
  • شروع ارسال مهمان در وب سایت های قدرت بالا، حتی اگر آنها NOFOLLOW لینک.

در حالی که روی تبلیغ برند خود کار می کنید ، باید در مورد پیوندها نیز فکر کنید.

من از تجربه می دانم که ایجاد لینک یکی از پیچیده ترین و دشوارترین زمینه های SEO است.

نکته این است که اگر می خواهید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه های برتر را بدست آورید ، پیوند برقرار می کنید.

اینجوری کار میکند:

محتوای بزرگ می توانید به قسمت اول صفحه از گوگل اما عالی با لینک های ورودی خوب از وب سایت های دیگر، می تواند شما را به دریافت برترین موقعیت گوگل.

تفاوت را می بینید؟

برای حضور در صفحه اول گوگل لزوماً نیازی به بک لینک ندارید ، اما برای رسیدن به بالاتر و کسب سهم بیشتر از ترافیک سئو ، به لینکهایی نیاز دارید.

چگونه می توانید آن پیوندهای گرانبها را بدست آورید؟

اگر در وب برای تکنیک های ساخت لینک جستجو کنید ، متری از روشهایی که می توانید استفاده کنید دریافت می کنید اما حقیقت این است که ، اکثر آنها فقط به صورت تئوری کار می کنند.

به این روش فکر کنید ، چرا کسی باید وب سایت خود را با اضافه کردن پیوند در محتوای خود به مخاطبان خود توصیه کند؟ جواب ساده است:

  • مدیر وب سایت در وهله اول باید از وجود وب سایت شما آگاه باشد.
  • این باید چیزی عالی را به مخاطبان خود ارائه دهد

این در کلمات ساده به چه معنی است؟

برای اینکه کسی به شما پیوند دهد ، باید درباره شما بداند. اگر به خاطر مباحثی که در آنها جستجو می کنید رتبه بالایی در Google ندارید و اگر به طور فعال وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی مختلفی که به آنها تعلق دارد تبلیغ نمی کنید ، چگونه می توانند بدانند که شما وجود دارید؟

این همچنین بدان معنی است که آنها نه تنها باید در مورد شما بدانند بلکه از محتوای شما تحت تأثیر قرار بگیرند تا طبیعتاً آن را به مخاطبان خود توصیه کنند.

در دنیای سئو ، توصیه از طریق یک لینک بیان شده است.

چگونه می توانید این مشکلات را حل کنید؟

  • با انتشار محتوای ارزشمند پیوندی - معیارهای محتوای ستون را که در مرحله 5 توضیح داده شده است ، دوباره ببینید.
  • با مراجعه به سایر وب مسترها ، از طریق ایمیل یا برقراری ارتباط با آنها در شبکه های اجتماعی.

برای تحقق این امر ، دستورالعمل های گام به گام در این راهنماها را بخوانید و دنبال کنید:

  • ساختمان پیوند طبیعی چیست
  • پیوند روشهای ساختمانی که در واقع کار می کنند
برنامه عملیاتی
  • یک برنامه ایجاد لینک ایجاد کنید که شامل (کارزارهای تبلیغاتی برای دسترسی به بلاگر ، کمپین های رسانه های اجتماعی)

مرحله یازدهم: در مورد آخرین شیوه های سئو فعلی باشید

شیوه های SEO همیشه تغییر می کند. گوگل سالانه هزاران تغییر در الگوریتم رتبه بندی خود اعمال می کند و مهم است که بدانید چه چیزی تغییر می کند و چگونه می تواند عملکرد SEO شما را تحت تأثیر قرار دهد.

بهترین راه برای اطلاع رسانی از هرگونه به روزرسانی ، دنبال کردن وب سایت های معتبری است که صنعت سئو را پوشش می دهد.

من اکیداً توصیه می کنم در این وب سایت ها مشترک شوید. اگر تغییری جدید در SEO اتفاق افتاده باشد ، در مورد آن مطلع خواهید شد.

  • وبلاگ SEO Reliablesoft
  • میزگرد
  • Land Engine Land
برنامه عملیاتی
  • برای اطلاع از به روزرسانی های انجام شده در الگوریتم های Google ، در وب سایت هایی که صنعت سئو را پوشش می دهند مشترک شوید

مرحله 12: نتایج SEO را به درستی اندازه گیری کنید

هنگام اجرای هر استراتژی ، داشتن یک سیستم ردیابی پیشرفت قابل اعتماد مهم است.

هنگامی که نوبت به سنجش نتایج یک استراتژی سئو می رسد ، باید اطمینان حاصل کنید که:

  1. شما قبل از شروع اجرای طرح خود تصویر دقیقی از رتبه بندی و ترافیک خود دارید.
  2. شما یک log SEO (مرحله 3 در بالا) دارید ، تا بتوانید همه تغییرات ایجاد شده در وب سایت خود را ردیابی کنید
  3. شما KPI های مناسب را اندازه می گیرید.

این نکته ضروری است که تاریخ هایی را که گوگل در الگوریتم رتبه بندی خود اعمال می کند ، پیگیری کنید و با مقایسه آمار سئو خود قبل و بعد از تغییرات ، تأثیر را تحلیل کنید.

برنامه عملیاتی
  • خود را با گزارش های کلیدی Google Analytics آشنا کنید
  • فراموش نکنید که با تمام تغییراتی که در وب سایت خود وارد کرده اید ، گزارش SEO خود را به روز کنید
  • تغییرات الگوریتمی Google را ردیابی کنید
  • رتبه بندی و ترافیک خود را قبل و بعد از هر تغییری تجزیه و تحلیل کنید

مرحله 13: مطالب خود را مرتبط و به روز نگه دارید

یکی از رازهای رشد ترافیک ارگانیک شما به طور مرتب و مناسب ، به روز نگه داشتن مطالب خود است.

وقتی رتبه بندی خوبی برای یک کلمه کلیدی بدست آورید ، تضمین نمی شود که این رتبه را برای همیشه حفظ کنید.

صدها وب سایت همان کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما همیشه مرتبط و به روز است.

فقط روی ایجاد محتوای جدید تمرکز نکنید بلکه به عقب برگردید و یک محتوای کیفی از محتوای موجود خود انجام دهید.

برنامه عملیاتی
  • طرحی را برای مرور و بهبود صفحات خود که از قبل دارای رتبه بالایی در Google هستند ایجاد کنید و از صحت و به روز بودن محتوای آنها اطمینان حاصل کنید. شما باید حداقل دو بار در سال این کار را انجام دهید.

چه مدت برای رسیدن به 100000 بازدید در هر ماه؟

اگر مراحل بالا را دنبال کنید ، تقریباً تضمین می شود که ترافیک سئو شما با گذشت زمان به طور پیوسته افزایش یابد.

رسیدن به 100000 بازدیدکننده ارگانیک در هر ماه چقدر طول خواهد کشید که بستگی به طاقچه شما دارد.

اگر دنبال مباحثی هستید که ماهانه جستجوهای زیادی دارند ، احتمالاً زودتر به هدف خود خواهید رسید ، مشروط بر اینکه به طور صحیح و مداوم برنامه را دنبال کنید.

اگر در یک طاقچه کمتر محبوب هستید ، باید در نظر داشته باشید که دسترسی خود را گسترش دهید تا مباحث و کلمات کلیدی بیشتری برای هدف قرار دهید.

می توانید از ابزاری مانند Google Trends استفاده کنید تا بدانید که هدف جستجو با گذشت زمان چگونه تغییر می کند و سعی می کنید قبل از رقبای خود در آنجا باشید.

به عنوان یک کلمه آخر ، همیشه به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو در تلاش هستند تا کاربران خود را راضی نگه دارند ، بنابراین اگر می خواهید رتبه را حفظ یا بدست آورید ، باید آنچه را که می خواهید به موتورهای جستجوگر بدهید و آنها را راضی نگه دارید.

تظرات ارسال شده