دیجیتال مارکتینگ

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بازاریابی دیجیتال مسلماً یکی از چالش برانگیزترین ، خلاقانه ترین ، تحقق بخشیدن ، پاداش دهنده و همیشه در حال تغییر مسیرهای شغلی است که در دنیای امروز وجود دارد.

نه تنها شغلی در بازاریابی دیجیتال فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، بلکه پتانسیل درآمد بسیار خوبی است و شما هرگز از یادگیری یا فشار دادن مرزهای حرفه ای خود دست نخواهید داشت.

اما ، مانند هر رشته ای که ارزش نمک آن را دارد ، برای پیشرفت در نردبان ، حرکت به یک طاقچه و لذت بردن از یک حرفه طولانی ، ماندگار و پاداش در بازاریابی دیجیتالی ، باید اولین شغل ورود خود را به سطح زمین برسانید - و در اینجا موارد ضروری است. مهارتهای لازم برای انجام این کار

بازاریابی دیجیتال مسلماً یکی از چالش برانگیزترین ، خلاقانه ترین ، تحقق بخشیدن ، پاداش دهنده و همیشه در حال تغییر مسیرهای شغلی است که در دنیای امروز وجود دارد.

نه تنها شغلی در بازاریابی دیجیتال فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، بلکه پتانسیل درآمد بسیار خوبی است و شما هرگز از یادگیری یا فشار دادن مرزهای حرفه ای خود دست نخواهید داشت.

اما ، مانند هر رشته ای که ارزش نمک آن را دارد ، برای پیشرفت در نردبان ، حرکت به یک طاقچه و لذت بردن از یک حرفه طولانی ، ماندگار و پاداش در بازاریابی دیجیتالی ، باید اولین شغل ورود خود را به سطح زمین برسانید - و در اینجا موارد ضروری است. مهارتهای لازم برای انجام این کار

تجزیه و تحلیل و تبلیغات

ما در عصری زندگی می کنیم که مارک ها و مشاغل دارای داده های دیجیتال بی ارزش و ارزنده ای در نوک انگشتان خود هستند و این یک بازاریاب دیجیتالی است که برای جمع آوری ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل این بینش ها برای تصمیم گیری آگاهانه و ایجاد کمپین های تأثیرگذار اقدام کند.

با این حساب ، برای اطمینان از شغل بازاریابی دیجیتال در سطح ورودی ، باید درک اساسی از Google Analytics و نحوه استفاده از سیستم عامل ها برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ها بدست آورید.

علاوه بر این ، با درک اصول تبلیغاتی برای پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، با استفاده از بستر AdWords گوگل برای ایجاد ، تولید و انتشار تبلیغات هدفمند افزایش جستجوی آنلاین در سطح اساسی ، شانس خود را برای رسیدن به ورودی خوب افزایش می دهید- سطح شغل بازاریابی دیجیتال به صورت تصاعدی.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

SEO یکی از اساسی ترین عناصر زرادخانه مهارت های هر بازاریاب دیجیتال است: نه تنها ارتباط تنگاتنگی با تبلیغات PPC ، بازاریابی محتوا و بسیاری از عناصر دیگر بازاریابی دیجیتال دارد ، بلکه بدون درک دقیق اصول اساسی ، ممکن است خودتان باشید. سقوط از رقابت

بهینه سازی موتور جستجو در اصل خود به شیوه های کمک به گسترش دسترسی آنلاین برند و افزایش رتبه آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) برای افزایش آگاهی ، بهبود دید و در نهایت ، ترغیب تبدیل های بیشتر مربوط می شود.

نوشتن مقاله

نوشتن مقاله نویسی یکی از مهمترین مهارتهایی است که تاکنون یاد خواهید گرفت. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، از شما انتظار می رود که مقادیر عظیمی از محتوای قانع کننده ، جذاب و قابل هضم را تولید کنید - بنابراین دانستن نحوه انجام این کار بسیار ضروری است.

از وبلاگها گرفته تا ایمیل تا کپی وب سایت و کتابهای الکترونیکی ، توانایی ایجاد ، تهیه و ویرایش نسخه کپی یک مهارت ارزشمند برای یک بازاریاب دیجیتال است. داشتن سطح مهارت کافی ممکن است به شما کمک کند تا از سایر کاندیداها متمایز شوید زیرا بازاریابی محتوا برای رسیدن به اهداف تجاری مهمتر می شود.

از این گذشته ، بازاریابی محتوا 62٪ کمتر از بازاریابی خارج از کشور هزینه می کند و 3 برابر بیشتر منجر به تولید می شود!

در اینجا راهنمای مبتدی برای نوشتن کپی متقاعد کننده وجود دارد که به شما کمک می کند.

محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی

محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی

با توجه به نکته قبلی ، درک کاملی از اصول بازاریابی محتوا و همچنین بازاریابی رسانه های اجتماعی ضروری است اگر بخواهید برای یک نقش ارزشمند بازاریابی دیجیتال در سطح ورودی در نظر گرفته شوید.

مصرف کنندگان امروزی از محتوای الهام بخش ، جذاب و جذاب که پاسخی برای سؤال های سوزاننده ترین آنها به شما می دهد ، هراس دارند - و مارک ها این را دارند که آن را به آنها ارائه دهند.

به همین ترتیب ، یادگیری مفاهیم اساسی در هر دو محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عهده شماست ، بنابراین مهارت های اساسی برای تولید محتوای قانع کننده و ایجاد گفتگوهای معنی دار را با مخاطب هدفمند در طیف وسیعی از نقاط لمسی داشته باشید.

تقریبا نیمی از افراد 18 تا 49 ساله اخبار و اطلاعات خود را به صورت آنلاین دریافت می کنند - و این تعداد در حال افزایش است. اگر یک کارفرمای آینده نگر بداند که شما این موضوع را درک می کنید ، به احتمال زیاد خودتان این کار را می کنید.

روندهای نوظهور

با توجه به ماهیت خود ، بازاریابی دیجیتال دائماً در حال تغییر است و برای بهره‌مندی از یک حرفه مثمر ثمر در این زمینه ، باید درک کاملی از جدیدترین تغییرات و روندهای صنعت نشان دهید. تعداد بی پایان نشریات الکترونیکی و منابع بی سیم در آنجا وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که از آنها به نفع خود استفاده می کنید.

در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، هنگامی که پای خود را پیدا کردید و انگیزه خود را پیدا می کردید ، کمی شک دارید که بعنوان یک بازاریاب دیجیتال شکوفا باشید. اگر می خواهید ضمن نشان دادن استعدادهای تازه کار خود ، مهارت های اساسی مورد نیاز برای موفقیت را بدست آورید ، دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال ممکن است برای شما باشد.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

تظرات ارسال شده